duminică, 24 ianuarie 2010

Suflet fericit

M-a strans in brate si i-a placut parfumul parului meu.
M-a inconjurat sa imi observe variatiile culorilor ochilor in timp ce-mi contura apusul.
Si azi am vazut apusul.
As vrea sa-l vad in fiecare zi.
Mi-a zis ca pot, si ca are de gand sa-l coloreze in fiecare zi diferit.
Mi-a povestit ca am ales bine si ca se bucura ca ma las sa il vad.
Mi-a spus ca azi e ziua lui preferata,ca iubeste sa vada oameni iubind iubirea lor in suflet.Apoi m-a intrebat de cine sunt indragostita de sclipesc irizari violet.
Am zis ca si de el.
S-a inrosit si rusinat, mi-a luat fata in maini si cu pletele crete zburand,mi-a zambit si mi-a zis sa fiu fericita,fericita tare,pentru ca e ceea ce stiu sa fac mai bine.

Un comentariu:

  1. Fericire, singurul lucru nepalpabil pe care il avem ca tinta, ca scop in viata. Si totusi ne impiedicam in cautarea ei. Suntem atat de stangaci. Dar ai dreptate, fericirea trebuie traita la timpul prezent.

    RăspundețiȘtergere