marți, 5 ianuarie 2010

Iubire pana la prima plictiseala

Mereu am fost de parere ca intr-o relatie trebuie sa existe sinceritate,iubire si libertate.Trebuie sa oferim totul si sa primim totul,insa cu timpul se schimba foarte mult lucrurile.Vrem ca sa primim totul,dar sa nu dam nimic in schimb.Vrem iubire,dar uitam sa-i oferim la randul nostru celuia de langa noi.Vrem libertate,dar noi nu o stim da.Asa se intampla de cele mai multe ori,intr-o relatie in care deja intervine rutina.Pana la urma mi-am dat seama ca pe langa iubire,libertatea vine pe locul doi intr-o relatie,si asta de la bun inceput.E foarte important sa pastrezi echilibrul.Si asta pentru ca iubirea nu poate dura mult timp,intr-adevar este un sentiment intens,dar nu dureaza.Respectul e tot ce urmeaza dupa pasiune.Citeam la un moment dat intr-o carte "Tu esti singurul barbat pe care-l voi iubi vreodata;dar crezi ca esti singurul barbat cu care ma voi culca vreodata ?".Chiar daca iubirea e un sentiment puternic,nu trebuie sa o asociem cu fidelitatea sau durabilitatea.Am aflat ca poti sa inseli cu trupul in timp ce sufletul iti ramane intact.Si cu siguranta daca mi s-ar intampla,as putea ierta daca as avea certitudinea ca ma iubeste.Nu cu mult timp in urma,imi spunea cineva,mult mai trecut prin viata decat mine,ca oricat voi oferi,voi fi mintita,prostita si inselata.Am fost prea naiva si n-am crezut,a trebuit sa invat singura,ca sa inteleg ca a avut dreptate.N-am inteles niciodata de ce ne saturam atunci cand ne este mai bine.De ce ne trebuie altceva cand avem totul ? De ce avem nevoie mereu de mai mult,sau macar de o schimbare cat de mica, atunci cand ne este numai bine ? Mereu "oboseam" atunci cand primeam totul,si cautam ceva nou,oricat de neinsemnat ar fi fost,doar sa fie ceva nou.Acum stiu ca,libertatea e foarte importanta,trebuie sa o pretuim,si mai ales atunci cand ni se da fara sa o cerem.Trebuie sa invatam pe propria piele,altfel n-ai cum sa intelegi,ca oricat de mult ai iubi,la un anumit moment ai nevoie de ceva nou.
Libertatea invinge chiar si rutina...

3 comentarii:

  1. "Chiar daca iubirea e un sentiment puternic,nu trebuie sa o asociem cu fidelitatea sau durabilitatea." Frumos spus. Eu am mai observat totusi o asociere, acea a iubirii cu fericirea. Nu. Iubirea nu aduce fericire, ci mai putina nefericire decat lipsa ei. Cat despre acel "nou" pe care ti-l doresti, toti aspiram la el. Pentru ca monotonia ucide. Mai tii minte cand vorbeam noi despre casnicii si monotonie?
    "Doi oameni se casatoresc din dragoste. Odata ce se vad casatoriti ei renunte sa se mai caute, renunte sa se mai descopere si se indeparteaza. Femeia se ingrasa "s-a casatorit cu mine, e barbatul meu, oricum ma iubeste asa cum sunt", iar barbatul nu-i mai spune "te iubesc". De ce sa ii spuna? Oricum stie nu-i asa? De aceea s-au casatorit defapt."
    Si asa ia nastere monotonia. O monotonie care sfarseste prin a ucide iubirea ce-i leaga.
    Sa nu cauti niciodata fericirea monotona, cauta sa traiesti firimituri de fericire si atunci cand simti lacrimile ca iti fug pe obraz adu-ti aminte, ele te-au invatat sa razi. Daca nu simti fatalitate demonului din tine, frumusetea ingerului iti va fi straina.

    RăspundețiȘtergere
  2. iubirea asta...
    multa dreptate ai
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere