sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Simt ca traiesc!

Eu nu am decat un singur tel:vreau sa fiu libera.Si pentru asta am sacrificat totul,insa tare ma gandesc la ceea ce imi va aduce aceasta libertate.Ce ma voi face singura in fata multimii necunoscute ?

"Libertatea este în continuare lucrul pe care-l pretuiesc cel mai mult pe lume. Sigur ca asta m-a determinat sa beau vinuri care nu-mi placeau,sa fac lucruri pe care nu trebuia sa le fac si pe care nu le voi repeta niciodata,sa am multe cicatrice în trup si-n suflet,sa-i ranesc pe unii carora am sfârsit prin a le
cere iertare,într-o perioada în care am înteles ca puteam sa fac orice în afara de a obliga pe cineva sa ma urmeze în nebunia mea,în setea mea de a trai.Nu ma caiesc pentru clipele în care am patimit,îmi port cicatricele ca si cum ar fi niste medalii.Stiu ca libertatea este foarte scumpa,la fel de scumpa ca si sclavia,singura diferenta este ca o platesc cu placere si cu un zâmbet,chiar daca zâmbetul este udat de lacrimi"(Paulo Coelho)

Un comentariu: