duminică, 3 ianuarie 2010

Anul asta,promit sa...

A venit vremea unui alt inceput,unui nou set de promisiuni si planuri,care sper,ca vor fi duse pana la bun sfarsit in anul acesta,macar cele mai importante.Incepand cu acest an incep o viata noua.Voi fi alta,poate nu mai buna,dar cu siguranta mult mai fericita si optimista.O sa fiu mult mai sigura pe mine,si n-am sa mai evit sa iau decizii mari.Voi invata sa zic "da",sa fiu deschisa la orice ca sa pot invata cat mai multe.Voi fi mult mai calculata,si mai constienta de ceea ce fac.Ma voi gandi de doua ori inainte sa fac un lucru,iar daca fac o greseala,nu o sa regret.Stiu ca din fiecare greseala,invat cate ceva.Incepand cu acest an,voi fi mult mai fericita,mai plina de viata si de speranta.Stiu ca voi savarsi fapte pentru care poate voi plange mai tarziu,insa voi evita momentele in care regret ceea ce nu am facut.Voi invata sa citesc mult mai bine oamenii,sa nu mai am incredere asa usor in ei.O sa-mi sortez mult mai bine prietenii am sa renunt la relatiile inutile si am sa-i pastrezi doar pe cei adevarati,care ma vor ajuta sa progresez,evitand astfel sa mai fiu dezamagita de cei pe care ii iubesc mai mult. Anul asta,promit ca ma voi indragosti de cine trebuie,si nu pentru ca ma voi stradui eu,ci pentru ca acela sortit mie va sari de unde ma astept mai putin si imi va inveseli existenta. Apoi,el imi va dovedi ca acela pe care il socoteam suflet pereche a fost doar un miraj dureros.Incepand cu acest an voi privi catre viitor si nu catre trecut.Nu ma voi intoarce inspaimantata, ori de cate ori mi-e frica sa fac un pas important,catre cel ce-mi raneste sistematic sufletul.Voi crede mai mult in realitatea palpabila decat in vise.Chiar daca sper ca,insiruindu-mi dorintele pe aceasta cale,ele se vor indeplini (desi,stiu bine,s-a intamplat in repetate randuri).Asa ca,nu uitati,o dorinta rostita este pe jumatate indeplinita!

Un comentariu: