luni, 1 martie 2010

In love.Over

Te-am rugat sa ma lasi sa respir singura si sa te dai la o parte de pe pieptul meu. Imi portionezi aerul indeajuns incat sa nu ma sufoc si voiam sa te alung atat de mult,dar daca te-as fi alungat te-as fi cersit inapoi.Mi-ar fi mai usor sa fi fost tu si sa ma primesc.Sa ma indragostesc eventual si sa ma detasez la prima frunza care-mi zdruncina echilibrul.Mi-am propus cu totul altceva inainte sa raspund.Dar cu sau fara planurile mele eu am luat cursul tau.Nu accept si nici nu ma supun,dar ma bucur de mine in fiecare minut,caci fiecare minut de bucurie il inlocuieste pe cel care-mi vine mereu in minte.Un minut de o suta de mii de ani.In care ai avut timp sa te aduni si sa pleci, iar eu sa inchid usa inainte ca tu sa ajungi pana pe hol.
Ai mai fost muza pana acum ?
Mi-am calculat miscarea de retragere zilnic in frontul nostru.
Si eu aruncam cu grenade si tu aruncai cu zambet si caldura.
Muza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu