duminică, 28 martie 2010

Despre vise

Cand imi doresc ceva anume,de cele mai multe ori ajung sa nu mai vad nimic,inafara de acel lucru.N-am somn,nici pofta,nici chef..incerc sa urmaresc tinta.Traiesc incredintata ca daca visul nu mi se va implini,atunci viata mea cu siguranta s-ar putea intuneca intr-o singura secunda.Am trait pana acuma intr-o continua asteptare a indeplinirii visurilor.Am visat zilnic la ziua de maine,sperand ca in acest fel voi ajunge putin mai aproape de ceea ce imi doresc.Sunt un om foarte norocos.Si nu pentru ca mi s-au indeplinit toate visele.Pentru ca de fiecare data am castigat,am invatat.Mi-am implinit si vise,care m-au ajutat sa fiu mult mai sigura pe mine in privinta urmatoarelor dorinte,iar viata mi-a dovedit ca nimic nu ti se ofera gratuit,fara a ti se cere ceva in schimb,sau fara a ti se oferi o dura lectie de viata.Insa ma tem tare mult de un singur lucru.Ma tem ca intr-o zi sa nu mai gasesc nimic la ce sa mai pot visa.Ma tem de acel nimic.Mereu am avut cu se ma framant in noptile in care nu puteam sa adorm.Mereu am nevoie de un vis.Unul nou si mare.Unul cu care sa adorm in gand.Fara vise viata mi se pare fara rost.Un om fara vise este un om fara pofta de viata,fara speranta,motivatie.
"A visa nu inseamna a astepta si implinirea visului" (Victor Hugo)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu