marți, 2 martie 2010

I am your drug

Let me run through your veins
I am your heroin,your cocaine
I am the drug you can’t quit
The insane high you kill for
The thrill you find you'd die for
I am the poison you pump into you
The toxic waste in your heart
That makes you shake in ecstasy
I am your drug du jour
Your newest addiction
Ready for your consumption
I am the lies inside you
The slow death tearing you apart
With each breath rotting you from within
I am your drug,and you cannot stop now...

Un comentariu:

  1. Din interiorul tubului de sticla vibrezi a putere...autoritate...subjugare. Autointitularea vine din parcurgere...artista isi domina muza prin posedare. Cat de muza este muza? Cat de absolut se propaga in inspiratia ta? Ar trebui sa fie invers...treaba cu drogul...esti sigura ca jucati ce roluri trebuie? Bune textele...asta e comentariu la ultimele 3.

    RăspundețiȘtergere