miercuri, 24 februarie 2010

Fericire

Acum stiu ca traiesc in prezent,o dragoste reala fara prea multe trimiteri la trecut fara gesturi de iubire inventate din reinterpretari ale mintii mele indragostite, fara prea multe minciuni.O dragoste presarata cu momente bune,condimentata cu clipe in care el singur redevine acela de care m-am indragostit fara sa ma intreb de ce, fiindca raspunsul mi-este absolut evident.Am inceput sa descopar un om de-o inteligenta sclipitoare,dar totusi atat de naiv in dragoste,amuzant,dar sec,plin de viata,dar trist,lipsit de orice urma de pasiune,dar totusi pasional,total diferit de cel pe care eu mi-l imaginasem.Mi-a provocat frisoane de furie si fluturasi de pasiune.Si freamat de nerabdare.Si lupta impotriva unei pasiuni interioare infioratoare.
Mi-a demonstrat ca exista lucruri frumoase oriunde si in oricine,nu trebuie sa cauti doar intr-un singur loc.Iar pe cele splendide le descoperi in locuri sau in oameni in care te astepti cel mai putin sa le gasesti.Exista bun si frums in noi toti.Iar datorita acestei lectii minunate,simt ca am crescut peste noapte cat altii intr-un milion de ani.

Un comentariu:

  1. O femeie indragostita care mai stie sa si scrie, ca metoda de propagare a trairilor ei, mi se pare un castig incredibil.

    RăspundețiȘtergere