marți, 13 aprilie 2010

The EX-files

M-am tot intrebat in urma cu cateva zile,cum putem sa rupem orice legatura cu persoanele cele mai importante din viata noastra.Intotdeauna am fost de parere ca viata e prea scurta pentru a fi petrecuta in ura sau amintindu-mi mereu faptele nedrepte,asa ca,oricare ar fi fost motivul unei despartirii,cu timpul uitam si iertam.Am ajuns la concluzia cu cat relatia e mai profunda cu atata ruptura e mai completa.Cred ca raspunsul l-am gasit dupa cateva zile in care am adormit intrebandu-ma de ce nu le mai pot vorbi unor oameni cu care,odata,am impartit totul.Si m-a intristat fiindca nu mi-au dat posibilitatea de a-i ierta.Au fost oamenii cu care am impartit totul,cu care visam si imi planificam timpul pentru o eternitate.Eram foarte sigura ca o astfel de relatie nu are cum sa aibe un sfarsit.Am ajuns sa fiu orbita de acesti oamenii,care mi-au fost la un moment dat atat de apropiati.Am avut iubiri care sunt sigura ca ar fi putut functiona perfect daca nu eram singura care vroia sa indrepte si sa repare lucrurile.Din cauza asta,am strans in mine o multime de resentimente,care ma faceau sa ma trezesc cu lacrimi in ochi si care nu mi-au permis mult timp sa fac urmatorul pas in viata.
Trecut nu mi-l pot schimba.Nu pot darui mai putin decat ceea ce am oferit,si nici nu as vrea.Nu ma simt deloc vinovata,imi port sufletul curat,lipsit de vina de a fi omorit astfel de iubiri frumoase.De iertat,i-am iertat de mult,fiindca din greseala lor eu am invat ceva:un alt viitor.Sunt sigura ca peste cativa ani,le voi vorbi iarasi,pentru ca o astfel de relatie mereu lase urme adanci in sufletele noastre,iar la un moment dat ajungem sa le simtim lipsa acestor oameni,care au fost candva centrul propriiului nostru Univers.

Un comentariu:

  1. Cat de frumos ai putut scrie... Ma regasesc in fiecare cuvant. Daca ai trecut peste, e extraordinar! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere