miercuri, 22 februarie 2012

Despre asta scriau poetii..

Inconjurata de anturaj de testosteron,n-am crezut niciodata in "love is in the air"-ul pe care-l divinizau poetii. Stiam atatea manevre, atatea replici de despartire, atatia baieti care jucau teatru fara sa simta nimic din ceea ce interpretau..incat n-am putut sa ma las niciodata intr-adevar "dusa de val". N-am anticipat nici un moment, probabil de asta am ramas acum ca pe luna. Magnetizata de o altfel de forta a gravitatiei, care ma atrage IN SUS. Din niste zambete, la o complicitate incredibila, pe care n-am mai simtit-o de foarte mult timp. De la emotie la adevarate caderi de calciu, de la o fericire care-mi zbura prin privire, la O SENZATIE DE ZBOR doar stand in preajma lui.Deci,despre asta scriau poetii.
Inexplicabil. Imparabil. Interminabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu