duminică, 20 noiembrie 2011

Steaua

“Vedeţi steaua aceea ?
-Nu,i-a raspuns cardinalul.
-Ei bine,a adăugat Napoleon,cât timp voi fi singurul care o vede îmi voi urma drumul şi nu voi suporta obiecţii."-Octavian Paler

Evit oamenii care incearca sa ma indrepte spre un alt druml,care ma judeca fara sa ma inteleaga sau sa ma cunoasca,care ma impiedica.Nu-mi plac oamenii fara vise si teluri pentru ca mereu ma simt goala in jurul lor.Incerc sa ma apropriu de oamenii care ma ajuta sa evoluez.Care ma provoaca,ma determina sa-mi depasesc limitele si care ma obliga sa dau dovada de curaj.Putini sunt aceia care mi-au vazut steaua,care nu mi-au judecat drumul,ci m-au incurajat.Eu cred ca suntem lasati in aceasta lume cu un scop bine definit,care poate parea marunt pentru altii sau,dimpotriva,maret si notat in istorie.Si,in egala masura,cred ca dimensiunea destinului nostru poate fi masurata numai de catre cei cu minte ingusta fiindca,intr-un final,nu exista scopuri mici,ci doar fapte notate in documente oficiale.
Atunci cand reactia corpului meu mi-a fost atat de puternica,am inceput sa tremur de emotie..pentru ca stiam ca traiesc un miracol,de acum viata imi va fi o lupta,plina de provocari si,dintr-un motiv necunoscut mie,am primit cel mai frumos dar,pe care il voi aprecia toata viata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu