duminică, 10 aprilie 2011

Decizia nr.1

Deciziile importante pe care trebuie sa le iau intr-un minut au fost intotdeauna fobia mea cea mai mare.Gandul ca o singura alegere gresita imi poate afecta intreaga mea viata m-a facut ca sa aman si sa aman o decizie pana am ajuns de multe ori in situatia in care au ales altii pentru mine,sau si mai rau..cand nu mi-a mai ramas nimic de ales.Nu sunt totusi atat de fricoasa pe cat descriu mai sus,am luptat intotdeauna in paralel pentru dorintele mele,dar greseala a fost ca le-am pus intr-un plan secundar,ducand o lupta necontenita intre vointa mea si dorinta celui investit cu putere.Cea de-a doua a primat din nesiguranta,iar lupta mea cu mine insami a devenit,intr-un final,devastatoare.Atunci cand lupti cu tine,vei pierde indiferent de rezultat.Este timpul sa iau prima decizie din viata mea.Mi-e teama insa ca inainte de a reusi sa o rostesc,voi fi macinata pana la epuizare de demonii interiori,de teama unui esec,de gandul unui rezultat negativ,de frica celor din jur,mi-e teama si de o lupta cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu