miercuri, 29 septembrie 2010

Iubirea schimba totul

Am aflat ca un suflet,nu neaparat cel care ni se aseamana in totalitate,ne poate patrunde viata si ne-o poate schimba in cel mai scurt timp posibil.Inalnirea cu acel suflet este rascolitoare,tulburaoare si foarte intensa.Cele mai multe au rolul sa intre in viata noastra si sa ne-o orienteze spre un anumit curs,poate chiar pe cel al iubirii adevarate,iar mai apoi,odata indeplinita aceasta menire,sa plece mai departe.N-am inteles mult timp cum s-a putut intampla asa ceva.Am iubit nebuneste fara a cauta logica in sentimentele mele,au fost suflete care mi-au ghidat o buna parte din existenta.Platon spunea ca asemenea jumatati raman impreuna,dar la mine majoritatea,au fost sortite esecului din motive pe care nu le-am putut intelege,chiar si cel mai important suflet a mers in cautarea altui drum.Intr-adevar,nu-mi pot imagina cum ar fi aratat viata mea daca nu l-as fi cunoscut pe acest suflet.Stiu doar ca ar fi fost diferita pana la ultimul detaliu. Iata de ce ii multumesc ca si-a facut timp, fie si numai un strop, sa paseasca in universul meu, pentru a-l rascoli pana la ultimul atom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu