duminică, 16 mai 2010

For an angel

Nu vreau sa-ti contest fericirea,nici sa-ti induc starea mea decazuta:a incertitudinii.Te privesc cum sorbi fericire din orice,cum aduni particule de nimic si le prefaci in irizari angelice.Ma gandesc daca fumul permanent iti provoaca denaturarea agitatiei cerebrale,altfel incat sa percepi lucrurile atat de diferit.Dar am fumat si eu,au fumat si altii,si nu pot sa constat ca m-ar fi invaluit vreo euforie demult asteptata.Poate doar beatitudine.Nu-mi ramane sa cred decat capanaceul universal pentru o fericire beteaga este multumirea de sine.Tu n-ai cautat sa exploatezi,sa cauti,asa cum fac eu,suport in ceilalti.Ai gasit totul in aura ta.Asa ca ramai un mister,unul pe care nu mi-ar placea sa-l descopar vreodata, pentru ca am nevoie de modele.Ale fericirii.E moral sa privesc detasata cum tu interpretezi fericirea in asa zisul Superficial ,incepand de la Lsd,cirese furate in seri de mai ?
Binenteles.Sunt doar geloasa.
What more can I say...Keep flying Angel.
Soon I will get my wings.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu