joi, 2 august 2012

Globul de cristal

N-am acceptat niciodata sa traiesc o poveste banala. Mereu am cautat ceva complicat, greu de atins sau riscant. Am trait, pana de curand, intr-o continua asteptare a indeplinirii visurilor. Am visat zilnic la ziua de maine, dorind cu nerabdare sa treaca timpul cat mai repede sa fiu mai aproape de ceea ce imi doresc..si, intr-un final, exact acolo unde imi doresc, intr-o fericire deplina si nemarginita. Sunt un om foarte norocos, la fel si acum, am gasit ceea ce am cautat. Sunt atat de norocoasa, incat pot afirma cu mana pe inima ca, pana la aceasta varsta, mi-am indeplinit fiecare vis pe care mi l-am croit vreodata. Sunt dorinte schitate in fiecare miez de noapte al copilariei si al adolescentei, definivate ani de-a randul in nopti in care, din pricina entuziasmului, n-am reusit sa lipesc genele pana cand nu am stabilit ultimul detaliu al planului meu sau cand primele raze ale diminetii mi-au strigat trezirea. Prin niste intamplari miraculoase pe care imaginatia mea nu a indraznit nici sa le gandeasca, mi-am vazut indeplinite o gramada de vise. La inceput, realitatea a parut exact asa cum o sperasem: fara cusur. Mai apoi itele incurcate ale vietii mi-au dovedit ca nimic nu-ti este daruit gratuit, fara a ti se cere ceva in schimb, sau fara a ti se oferi o dura lectie de viata. Am pierdut multe lucruri, multi oamenii, insa mereu am stiut sa caut din nou, sa reconstruiesc si sa merg inainte. Astfel am gasit dragostea care mi-a inchis multe rani din trecut si mi-a curatat memoria de amintiri neplacute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu